Förbättra kundupplevelsen med responsiv och dynamisk kommunikation med Convo!
Kundupplevelsen betyder mycket för er digitaliseringsresa. Med kundupplevelsen i fokus är vår lösning, Convo!, anpassad för att leverera kommunikation där dina kunder befinner sig. Innehållet kan vara dynamiskt och mottagarna kan interagera direkt i meddelandet som är responsivt, vilket betyder att oavsett om dina kunder läser sin kommunikation i mobil, surfplatta eller från en smart-watch så anpassar sig innehållet beroende på skärmstorlek.
Kommunikationen skulle till exempel kunna innehålla en animerad kom-igång-guide eller en film med rådgivning som kunden kan titta på när det passar bäst. Rörlig grafik och animationer som baseras på mottagarens intressen och som dessutom är klickbar ger ett överskådligt och lättförståeligt innehåll som i sin tur ökar kundupplevelsen ytterligare.
Med funktionen Webbfaktura snabbar du upp betalningar på ett smart och enkelt sätt och förenklar betlaningsprocessen för era kunder.
Denna typ av dynamisk kommunikation, som vår tjänst Convo! erbjuder, ger också värdefull feedback på hur mottagaren klickat, besökt och läst innehållet – och ger insikter om hur engagerande och tydliga dina budskap är.
Se filmen om Unify här
Vill du veta mer om hur vi kan hjälpa er? Fyll i formuläret eller ring oss!