apr

18

Framtiden för personlig kommunikation och kundkontakt

by

Dynamic Conversation passar perfekt för att samordna kommunikation, förstärka kundupplevelsen och långsiktigt fördjupa relationen med era kunder.
Read more

mar

28

Energibolagens utmaning – felfri leverans räcker inte för nöjdare kunder

by

9 av 10 läser utskick som fakturor från sitt energibolag, men i bara 2 av 10 fall stärker det kundrelationen.
Read more

mar

21

Tänk nytt om du vill nå millenials i din kommunikation

by

För att bättre förstå hur konsumenter mottar och uppfattar olika typer av messagings har vi, tillsammans med Kantar Sifo, genomfört en omfattande konsumentundersökning.
Read more

mar

07

Messaging - kanal med outnyttjad potential

by

För att bättre förstå hur konsumenter mottar och uppfattar olika typer av messagings har vi, tillsammans med Kantar Sifo, genomfört en omfattande konsumentundersökning.
Read more

sep

26

Hög stämning på Messaging Summit där temat var framtidens kommunikation

by

Torsdagen den 30 augusti ägde Messaging Summit rum på Clarion Hotel i Stockholm. Redan vid registreringen och minglandet vid kaffet kunde man vid rundvandring uppleva att stämninge
Read more

mar

12

Vår Customer Service förändras och ny kontaktinformationen gäller from måndagen den 17:e mars 2018

by

Delning av OpusCapita innebär ny kundtjänst för Posti Messaging AB. Läs om ändringen i kundtjänst och de nya kontaktuppgifterna för dig som kund.
Read more

feb

22

Vilka är Posti Messaging? Den frågan ställde vi oss själva

by

För att ta reda på vilka vi är efter vår stora omorganisation ställde vi oss frågan ”Vilka är vi på Posti Messaging?” Den resan och förändringen vi valt att göra ställer även krav
Read more

feb

20

Vår strategi för att uppfylla GDPR-kraven

by

Posti Messaging förstår hur viktigt det är att GDPR-kraven uppfylls och arbetar för att säkerställa att alla standarder i GDPR efterlevs i hela organisationen.
Read more

jan

25

Inkasso är självklart i en fakturaprocess

by

Det många glömmer bort i fakturahanteringen är slutkundsupplevelsen. Samtidigt som företag vill ha många kunder finns det en rädsla för att kräva in betalningar som förfallit.
Read more

jan

25

Värdet av fakturan – mer än vad som ska betalas

by

Fakturan är en frekvent använd kommunikationskanal mellan leverantör och kund.
Read more