Hur upplever kunderna de utskick de får? Rapport från SIFO Kantar
Är kommunikationen relevant och kommer i den kanal kunden föredrar?
LÄS MER
Från Posti Messaging till Ropo Capital
- Posti Messaging
- 18.02.2021
- faktura
I december 2020 köpte Ropo Capital Posti Messaging Scandinavia. Det ger dig möjlighet till en fullservice-partner inom fakturahantering.
LÄS MER
SKL Kommentus väljer Posti Messaging
PRESSMEDDELANDE Posti Messaging får förnyat förtroende som avtalspartner till SKL Kommentus
LÄS MER
Enklare betalningar och nöjdare kunder med Swish i din faktura
- Posti Messaging
- 16.12.2020
- faktura
16 miljoner företagsbetalningar per månad gjordes med Swish. Det säger Swish egna Kantar Sifo undersökning genomförd i september 2019*. Tjänsten har växt explosionsartat ...
LÄS MER
Digital faktura som svarar kundens behov
- Posti Messaging
- 07.12.2020
- kundkommunikation
Fakturan är en fantastisk kommunikationskanal för att stärka relationen mot sina kunder. I vår kommande Kantarundersökning har vi sett att kunder tänker mycket på de ...
LÄS MER
Varför gjorde vi en stor Kantar Sifo rapport?
- Posti Messaging
- 04.12.2020
- kundkommunikation
Via Posti Messaging skickar bl.a. försäkrings-, bank- och energisektorn samt sjukvården ut ungefär 30 miljoner meddelanden till konsumenter per månad. Allt ifrån ...
LÄS MER
Invånarna vill ha mer digital service i välfärden
- Posti Messaging
- 04.11.2020
- kundkommunikation
SKR, Sveriges kommuner och regioner, har under april 2020 gjort en undersökning kring digital service. Den visar att Sveriges invånare blir alltmer positivt inställda ...
LÄS MER
Posti avyttrar Posti Messaging i Sverige och Norge till Ropo Capital
- Posti Messaging
- 29.10.2020
- kundkommunikation
Posti Group Corporation och Ropo Capital har slutit ett avtal i vilket Ropo Capital kommer att förvärva hela aktiekapitalet av Posti Messaging AB i Sverige och ...
LÄS MER
Digitala kallelser sparar pengar åt vården och allmänheten är positiv ...
- Posti Messaging
- 23.10.2020
- kundkommunikation
Corona-våren har gjort att vi alla tagit ett stort kliv framåt i vår digitalisering. Vi är idag vana vid att kunna beställa, boka av, ändra och göra ärenden on-line när ...
LÄS MER
Tips till bättre kommunikation och nöjdare kunder
På Posti Messaging vet vi precis vad dina kunder tycker är irriterande med utskick som fakturor och informationsbrev, men vi vet också hur du undviker det. Här har vi ...
LÄS MER