Posti Messaging Aktuellt

Hur upplever kunderna de utskick de får? Rapport från SIFO Kantar

  • Posti Messaging
  • 02.03.2021
Är kommunikationen relevant och kommer i den kanal kunden föredrar?
LÄS MER

Från Posti Messaging till Ropo Capital

  • Posti Messaging
  • 18.02.2021
  • faktura
I december 2020 köpte Ropo Capital Posti Messaging Scandinavia. Det ger dig möjlighet till en fullservice-partner inom fakturahantering.
LÄS MER

SKL Kommentus väljer Posti Messaging

  • Posti Messaging
  • 10.02.2021
  PRESSMEDDELANDE  Posti Messaging får förnyat förtroende som avtalspartner till SKL Kommentus
LÄS MER

Enklare betalningar och nöjdare kunder med Swish i din faktura

  • Posti Messaging
  • 16.12.2020
  • faktura
16 miljoner företagsbetalningar per månad gjordes med Swish. Det säger Swish egna Kantar Sifo undersökning genomförd i september 2019*. Tjänsten har växt explosionsartat ...
LÄS MER

Digital faktura som svarar kundens behov

Fakturan är en fantastisk kommunikationskanal för att stärka relationen mot sina kunder. I vår kommande Kantarundersökning har vi sett att kunder tänker mycket på de ...
LÄS MER

Varför gjorde vi en stor Kantar Sifo rapport?

Via Posti Messaging skickar bl.a. försäkrings-, bank- och energisektorn samt sjukvården ut ungefär 30 miljoner meddelanden till konsumenter per månad. Allt ifrån ...
LÄS MER

Invånarna vill ha mer digital service i välfärden

SKR, Sveriges kommuner och regioner, har under april 2020 gjort en undersökning kring digital service. Den visar att Sveriges invånare blir alltmer positivt inställda ...
LÄS MER

Posti avyttrar Posti Messaging i Sverige och Norge till Ropo Capital

Posti Group Corporation och Ropo Capital har slutit ett avtal i vilket Ropo Capital kommer att förvärva hela aktiekapitalet av Posti Messaging AB i Sverige och ...
LÄS MER

Digitala kallelser sparar pengar åt vården och allmänheten är positiv ...

Corona-våren har gjort att vi alla tagit ett stort kliv framåt i vår digitalisering. Vi är idag vana vid att kunna beställa, boka av, ändra och göra ärenden on-line när ...
LÄS MER

Tips till bättre kommunikation och nöjdare kunder

  • Posti Messaging
  • 25.06.2020
På Posti Messaging vet vi precis vad dina kunder tycker är irriterande med utskick som fakturor och informationsbrev, men vi vet också hur du undviker det. Här har vi ...
LÄS MER